Strategija oglaševanja zagotavlja okvir za razvoj, pregled in merjenje učinkovitosti oglaševalskih akcij v skladu s cilji oglaševanja. Strategija oglaševanja definira način s katerim bo oglaševalska najbolj učinkovito dosegla zastavljene cilje. Oglaševalski načrt opredeli kreativno digitalno medijsko strategijo, opredeli proračun, terminski načrt, cilje in še nekatere druge elemente.

 

Če je oglaševalski cilj povečati ozaveščenost potrošnikov o podjetju na področju Ljubljane za 25 odstotkov, bo strategija vključevala opredelitev rešitev za dosego tega cilja.

Opredelitev strategije oglaševanja

Oglaševalsko strategijo lahko opredelimo s pomočjo naslednjih korakov:

  1. SITUACIJSKA ANALIZA
  2. DEFINIRANJE NAMER IN CILJEV
  3. OPREDELITEV PRORAČUNA
  4. SNOVANJE OGLASOV
    1. na iskalniku
    2. oglasne pasice
  5. IZVEDBA OGLAŠEVALSKE AKCIJE
  6. PREVERJANJE UČINKOV (ANALIZA) IN PRILAGAJANJE

Situacijska analiza

Situacijska analiza analizira podjetje, izdelek oz. storitev, trg in uporabnike in je temelj uspešne oglaševalske kampanje

Začnemo z analizo podjetja, izdelka, trga in konkurence. Sledi izbor ključnih besed, ki jih uporabimo v vaši kampanji. Pridobljene podatke analiziramo in glede na vaše potrebe oz. proračun izberemo tiste, ki vam bodo prinesle največ uspeha.

Ko je naš seznam izdelan, ključne besede razvrstimo v posamezne skupine oglasov. Skupina oglasov je skupina besed, ki se nanašajo na isto temo. Tako bi npr. v isto skupino oglasov uvrstili ključni besedi »križarjenje po sredozemlju« in »sredozemska križarjenja«. Isto stvar ljudje iščemo po različnih ključnih besedah, zato je dobro, da je naš seznam ključnih besed dovolj obsežen.

Definiranje namer in ciljev

Medtem, ko ima vsak oglas lastne specifične cilje, se večina oglasov uvrsti v enega izmed treh splošnih ciljev: obveščati, prepričati ali opomniti vaše stranke o vašem podjetju ali storitvi.

Najpogostejši cilji spletnega oglaševanja:

PRODAJA

  • zaključen nakup ali zahteva za naročilo
    dokončano spletno plačilo

POIZVEDBA

  • ogled podrobnih podatkov za določen izdelek ali storitev
    ogledani kontaktni podatki, navodila za pot ali uporaba klepeta
    prenesene brošure (ali druge datoteke) ali natisnjene informacije z vašega spletnega mesta

DEJAVNOST

  • zahteva za poskusno različico programa
  • prijava na prejemanje novic
  • uporaba spletnega računala ali drugega orodja
  • oddano povpraševanje (povpraševanje po izdelku ali načrtovanje sestanka) ali naložena datoteka

Opredelitev proračuna oglaševanja

Kakšen proračun želite porabiti za spletno oglaševanje je vaša odločitev. Glede na vaše potrebe oz. pričakovan doseg oglaševalske akcije vam zgolj predlagamo budget, ki vam bo prinesel največ koristi. Vse oglaševalske kampanje vodimo na transparenten način. Tako vam 1x mesečno pošljemo poročilo oglaševalske akcije iz katerega je razviden točen znesek porabljenega proračuna, ter povprečen CPC (*cena na klik), ki ste jo plačali za klik na posamezen oglas vaše oglaševalske akcije.

Potek oglaševalske akcije lahko tudi spremljate v realnem času (vsak dan, kadarkoli). S pomočjo orodja Google Data Studio vam namreč tudi izdelamo predlogo, kjer vam bodo na vpogled najpomembnejši podatki oglaševalske kampanje – npr. število obiskovalcev, izpolnjenih ciljev oz. podatkov, ki jih bomo določili po dogovoru z vami.

Stroški oglaševanja se obračunavajo direktno z vašega računa (potrebujete kreditno kartico podjetja), mi pa vam zgolj enkrat mesečno izstavimo račun za vodenje oglaševalske kampanje. Stroški vodenja oglaševalske kampanje so odvisni od števila in funkcionalnosti oglasov, ki jih pripravimo za vas.

Snovanje oglasov

V skladu z Googlovimi smernicami za oglaševanje vam pripravimo oglase, ki bodo poskrbeli za to, da boste za klik plačevali manj kot vaša konkurenca. Na ceno, ki jo plačate za klik pa ne vpliva samo kvaliteta oglasov, temveč tudi kvaliteta vaše pristajalne (ciljne) strani

Kvaliteta pristajalne strani je ključen element uspeha vaše kampanje. Google analizira kvaliteto vaše pristajalne strani in jo oceni na podlagi mnogih kriterijev. Svojim uporabnikom želi ponuditi zgolj kvalitetno vsebino. Zato boste s kvalitetno zasnovano spletno stranjo, kampanjo ter oglasi nagrajeni in boste za dosego višjih pozicij na iskalniku plačevali manj kot vaša konkurenca.

*Pristajalna stran je določena stran na vašem spletišču, kamor pošiljamo obiskovalce.

Primer oglasa na iskalniku:

Izvedba oglaševalske akcije

Ko je oglaševalska kampanja zasnovana je čas, da začnemo prikazovati vaše oglase uporabnikom spleta. Oglaševalska kampanja se običajno začne v roku nekaj ur od naše odločitve, da smo zadovoljni z nastavitvami. Statistika uspešnosti oglaševalske kampanje nam je dosegljiva praktično takoj.

Sedaj upravljamo s podatki pridobljenimi v realnem času in natančno vidimo kaj deluje in kaj ne. V naši navadi je, da v obdobju prvih 14 dni ne spreminjamo nastavitev in dopustimo, da pridobimo reprezentativne podatke.

Preverjanje učinkovitosti in prilagajanje

Vašo kampanjo spremljamo in prilagajamo na tedenski osnovi. Sproti pregledujemo uspešnost posameznih ključnih besed, brišemo neuspešne, dodajamo ključne besede, prilagajamo višine ponudbe za klik, … Tako poskrbimo, da je kampanja maksimalno optimizirana, da vam prinese največjo donosnost oglaševalske naložbe.