Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje si vztrajno utrjuje svoj položaj v svetu oglaševanja.

Spletno oglaševanje je učinkovit način za pridobivanje novih prodajnih kontaktov. Oglaševanje na spletu vam zagotovi nove obiskovalce na spletnem mestu in s tem večje število povpraševanj po vaših izdelkih/storitvah.

040 645 255info@optipro.si

spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje je finančno odgovorna odločitev

Ste mnenja, da vaši obstoječi prodajni kanali ne zadostujejo potencialu vašega podjetja? Želite rezultate vašega podjetja izboljšati z razširitvijo vaših oglaševalskih aktivnosti tudi na splet ali celo na tuje trge?

Spletno oglaševanje nam pomaga preveriti oglase v realnem času. Pridobljene informacije o najbolj uspešnih oglasih pa lahko uporabite tudi v oglaševalskih aktivnosti v klasičnih medijih.

Oglaševanje na spletu je odlična priložnost za preizkušanje in prilagajanje vaših marketinških aktivnosti. Oglase lahko prilagodimo takoj, ko ocenimo, da ne prinašajo zadovoljivih rezultatov.

Ko je plakat nalepljen, revija natisnjena, oglasa ni več mogoče spreminjati. Na spletu te omejitve ni.

Izberite najbolj optimalno oglaševanje, ki vam je trenutno na voljo

S pomočjo analitičnih podatkov pridemo do podatkov, ki nam pomagajo določiti proračun, ki bo prinašal maksimalen RVC vaše oglaševalske naložbe. Ugotovimo lahko kdaj je vaš oglaševalski proračun najbolj učinkovito porabljen.

Na voljo so vam tudi natančni podatki o tem, koliko dobička vam prinese vsak vloženi Euro v spletno oglaševanje, ter tudi dejanski donos vaše oglaševalske investicije.

 

 

Oglaševanje zgolj preko tiskanih, TV ali radijskih medijev ni več optimalno

Oglaševanje zgolj preko tiskanih, tv ali radijskih medijev ni več optimalno, saj temelji na enosmerni komunikaciji. Splet pa je učinkovit medij za dvosmerno komuniciranje, ter tudi odlično orodje za raziskovanje porabnikov. Ena ključnih prednosti spletnega oglaševanja je zato spremljanje odzivov porabnikov.

Za razliko od klasičnega oglaševanja ima spletno oglaševanje potencial, da na dolgi rok zmanjšujete vložke v promocijo vašega podjetja.

Glavna razlika med klasičnim in spletnim oglaševanjem je ta, da pri klasičnem oglaševanju streljamo na tarčo v temi. Učinkovitost oglaševanja je neznana. Lahko bi rekli, da igramo na srečo.

Oglaševanje na spletu nam za razliko od klasičnega oglaševanja nudi natančen vpogled v uspešnost posamezne akcije. Poleg tega pa lahko s pomočjo stalne optimizacije kampanje na daljši rok še dodatno znižujemo vaš oglaševalski proračun. Spletno oglaševanje je praviloma vedno donosna investicija, vendar pa je potrebno poskrbeti, da je pravilno postavljena tudi strategija oglaševanja.

Razlogi zakaj morate preizkusiti spletno oglaševanje

Dilema izbire med digitalnim in tradicionalnim načinom oglaševanja je pogosta. Klasično oglaševanje ne popušča, na drugi strani pa spletno oglaševanje vsako leto vztrajno pridobiva na deležu oglaševalskega kolača.

Kaj so torej razlogi, da menimo, da je oglaševanje na spletu prava izbira za vaše podjetje?

Oglaševanje zgolj zainteresiranim uporabnikom

Tradicionalno oglaševanje sledi strategiji »potiska«. Oglasi so prikazani velikemu številu bralcev/poslušalcev/gledalcev v upanju, da ujamemo peščico med njimi. Na drugi strani pa spletno oglaševanje sledi strategiji »vleka«. Oglasi so prikazani samo ljudem, ki iščejo vaše izdelke in storitve.

Prav »zainteresirano občinstvo« je razlog, zakaj je spletno oglaševanje učinkovito.

Možnosti targetiranja

S pomočjo spletne promocije dosežemo ljudi, ki so v fazi nakupne odločitve. Hkrati pa lahko oglaševalsko kampanjo nastavimo tudi glede na lokacijo, jezik, ključne besede – oglase pokažemo samo ljudem, za katere smatramo, da imajo velik potencial.

Budget oglaševanja je prilagodljiv

Oglaševanje na spletu omogoča, da sami določite, koliko ste pripravljeni investirati v promocijo. Proračun lahko kadarkoli zvišate ali znižate. Vaš proračun pa se porablja le takrat, ko nekdo klikne na vaš oglas. Kar v praksi izgleda tako, kot da bi za oglas plačali le takrat, ko bi nekdo v časopisu na strani 5 prebral vaš oglas in vas poklical.

Visoka donosnost oglaševalske naložbe

Oglaševanje na spletu vam nudi možnost natančnega sledenja rezultatom akcije. Natančno lahko vidimo, koliko ljudi je videlo in kliknilo na vaš oglas, koliko strani so si ogledali, koliko časa so preživeli na vašem spletnem mestu, koliko je bilo oddanih povpraševanj ali prodanih izdelkov, …

Spletno oglaševanje je lahko zelo učinkovita in donosna oblika promocije. Optimizacija kampanje poskrbi, da je vaša investicija porabljena tako učinkovito, kot je to mogoče.

Uporabljamo tehnologijo programatičnega zakupa digitalnega oglasnega prostora. Uporabljamo predvsem oglaševalske platforme Google Adwords oglaševanje ter LinkedIn oglaševanje, ki sta še posebej primerni za podjetja, ki poslujete na B2B trgu. Neredko pa se za učinkovito možnost izkaže tudi neposredni medijski zakup spletnega oglasnega prostora.

Kako lahko pomagamo?

S pomočjo kontaktnega obrazca nam predstavite vaše želje, mi pa se bomo v najkrajšem možnem času obrnili na vas.

[]
1 Step 1
Imevnesite ime
Telefonyour full name
phone
Vaše sporočiloopišite vaše želje
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right