Spletna analitika

Spletna analitika nam pomaga analizirati in razumeti obiskovalce spletnega mesta.

Spletna analitika, s pomočjo sistema Google Analytics, sledi številnim aktivnostim obiskovalcev na vaši spletni strani. Ravno tako sledi oz. beleži demografske podatke obiskovalcev (starost, spol, interesi).

030 746 701info@optipro.si

spletna analitika

Kakšne vrste podatkov nudi spletna analitika?

Poleg demografskih podatkov pridobite tudi informacije iz kje prihajajo obiskovalci (pridobitev). Izvemo lahko ali so na vaše spletno mesto prišli organsko (preko iskalnika), iz Facebooka ali katerega drugega družbenega omrežja ali iz tretjih strani.

Poleg podatkov o pridobivanju pa so še bolj pomembni podatki o vedenju obiskovalcev. Tako lahko identificiramo vstopne in izstopne strani, najpogostejši tok vedenja, t.i. prodajni kanal (sales funnel) koliko časa so se zadržali na spletnem mestu, koliko strani so si ogledali, ipd.

Najpomembnejši matriki pri spremljanju vedenja sta t.i. bounce rate, ter čas preživet na strani. Stopnja obiska ene strani (bounce rate) nam npr. pove, kakšen odstotek obiskovalcev je spletno mesto zapustilo po ogledu samo ene strani.

V primeru, da vaše spletno mesto oglašujete na spletu, pridobimo podatke o tem katere oglaševalske kampanje so najbolj uspešne – prinašajo največ opravljenih ciljev.

Zakaj so podatki o vedenju tako pomembni?

Podatki o vedenju uporabnikov lahko služijo kot smernice za izboljšanje vašega spletnega mesta. Podatki nam pomagajo optimizirati vaše spletne strani in izboljšati uporabniško izkušnjo na spletnem mestu. Posledično vam optimizacija spletnega mesta zagotovi več izpolnjenih ciljev – oddanih povpraševanj ali opravljenih nakupov.

Optimizacija spletne strani je širok pojem in vključuje kar nekaj področij, ki pa so med seboj povezani. Dobra uporabniška izkušnja je zgolj ena izmed njih.

Na spletnem mestu imate lahko izvedeno brezhibno tehnično (“on-site”) optimizacijo, pa to ne bo dovolj. Vaše spletno mesto se ne bo prikazovalo visoko med zadetki na iskalniku, če boste imeli visok “bounce-rate”.

Visoka stopnja obiska ene strani in kratek čas preživet na spletnem mestu Googlu signalizirata, da vaša vsebina ni zanimiva za obiskovalce.

Poslovni model Googla temelji na predpostavki, da svoji uporabnikom ponuja zanimivo vsebino. Če vaše spletno mesto ne zadosti tej zahtevi, jo bo Google uvrstil na nižje pozicije iskalnika.

Bi radi razumeli optimizacijo spletnih strani? Predvsem morate o optimizaciji začeti razmišljati kot človek (uporabite logiko). Več o optimizaciji spletne strani si lahko preberete na povezavi:

Konkretni primeri uporabe spletne analitike

Možnosti, ki jih Google Analytics ponuja so tako rekoč neskončne. Pogosto so omejene zgolj z našo kreativnostjo. V nadaljevanju predstavljamo zgolj nekaj primerov uporabe podatkov analitike pri spletnem oglaševanju.

Nastavljanje obvestil po meri

Ko pade promet iz določenega vira (organski promet ali promet po določeni oglaševalski akciji) nas Google Analytics lahko o tem obvesti.

Optimizacija uspešnosti oglaševanja

S pomočjo nastavljenih ciljev lahko izvemo katera ključna beseda, oglas ali oglaševalska akcija prinese največ izpolnjenih ciljev na spletnem mestu. Včasih se zgodi, da iz nekega vira po ugodni ceni dobimo veliko število obiskovalcev, ki pa na spletnem mestu redko ali pa sploh ne izpolnijo cilja. 

V skladu z rezultati ustrezno prilagodimo oz. prerazporedimo oglaševalski budget na vire, ki prinašajo cilje. Na ta način dosežemo največji RVC vaše oglaševalske naložbe.

Prilagajanje vsebine spletnega mesta

S pomočjo analitike lahko definiramo strani, na katerih se obiskovalci zadržijo najmanj časa ali pa spletno stran po ogledu zapustijo. To je signal, da vsebina na tem mestu ni dovolj zanimiva. Skladno z ugotovitvami prilagodimo vsebino te strani.

Definiranje ``prodajnega lijaka``

Google Analytics omogoča, da definiramo prodajni lijak (“sales funnel”) – tipično pot, po kateri obiskovalce pripeljemo do končnega cilja → npr. opravljenega nakupa v spletni trgovini. S pomočjo analitike pridobimo vpogled v kateri fazi prodajnega lijaka obiskovalci opustijo nakup. V skladu s pridobljenimi podatki ustrezno prilagodimo prodajni proces ali ponudbo.

Kako lahko pomagamo?

S pomočjo kontaktnega obrazca nam predstavite vaše želje, mi pa se bomo v najkrajšem možnem času obrnili na vas.

[]
1 Step 1
Imevnesite ime
Telefonyour full name
phone
Vaše sporočiloopišite vaše želje
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right