SEO optimizacija spletnih strani (“search engine optimisation) je proces, ki izboljša pozicije vašega spletnega mesta na iskalnikih. Spletna stran ne rabi biti perfektna. Mora biti zgolj boljša od vaše konkurence. Preverite kdo se v vaši panogi nahaja na prvem mestu. Se vam zdi, da ga ne morete prehiteti?

Da bi vaše spletno mesto izstopalo mora biti privlačno za uporabnike ter hkrati ustrezati zahtevam spletnih iskalnikov. Optimizacija strani za iskalnike s posebnimi metodami pomaga definirati zasnovo spletnega mesta, ki zadosti zahtevam obiskovalcev in tudi spletnih iskalnikov.

optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani za iskalnike zahteva kvalitetno vsebino, aktivno udejstvovanje na družbenih omrežjih, povezanost sorodnih vsebin in odlično uporabniško izkušnjo. Kvalitetna vsebina ima danes bolj kot kadarkoli prej pomembno vlogo pri optimizaciji spletne strani. Dobra uporabniška izkušnja in vsebina ne pomenita zgolj dodane vrednosti za obiskovalce, pač pa jo iz dneva v dan bolj upoštevajo vse bolj napredni iskalniki.

5 ključnih korakov optimizacije spletne strani:

  • Definiranje in ustrezna organizacija ključnih besed
  • On-site SEO: zadostitev tehničnim zahtevam
  • Off-site SEO: pridobivanje povratnih povezav
  • Vsebinski SEO: ustvarjanje kvalitetnih vsebin za ljudi in iskalnike.
  • Analiza: merjenje rezultatov in prilagajanje spletnega mesta

On-site optimizacija spletnih strani

S tem načinom optimizacije zagotovimo ustreznost dejavnikov, ki vplivajo na rangiranje spletne strani v iskalnikih. On-site optimizacija ne vpliva na izgled oz. na uporabniško izkušnjo spletnega mesta.

Ključni elementi on-site optimizacije so:

  • ustrezna struktura spletišča (ustrezna organizacija glede na ključne besede),
  • uporabljanje različnih tipov naslovov,
  • ustrezna uporaba ključnih besed v tekstu in naslovih,
  • ustrezno poimenovanje slik,
  • optimizacija slik (velikost, alt teksti),
  • pravilna struktura notranjih povezav,
  • vzpostavljanje povezav na zunanje strani, ipd.

Off-site optimizacija

Off-site optimizacija se praviloma izvaja na dolgi rok. Zajema vse, kar se dogaja izven vašega spletnega mesta, pa je povezano z njim. V zvezi z Off-site optimizacijo se največkrat omenja pridobivanje povratnih povezav iz drugih spletnih mest. Vse bolj pomembne so postale tudi povezave in objave na različnih družbenih omrežij, ki usmerjajo obiskovale na vaše spletno mesto. Še posebej pomembna so Googlova družbena omrežja, Twitter in Facebook. Ne gre pa zanemariti tudi drugih omrežij.

Off-site optimizacija pa se nanaša tudi na redno analiziranje in optimiziranje vašega spletnega mesta po več kot 100 pred definiranih SEO atributih. Enkrat mesečno vam posredujemo poročilo, kjer je dokumentiran napredek vašega spletnega mesta.

Vsebinska optimizacija spletnih strani

Vsebinski SEO se nanaša na ustvarjanje vsebin, ki se sklada z iskanji porabnikov na iskalnikih. Cilj vsebinske optimizacije spletnih strani je ustvarjanje načrta vsebinskega marketinga, na podlagi katerega neprekinjeno (vsaj na tedenski osnovi) ustvarjate in objavljate nove, SEO prijazne vsebine za vaše spletno mesto.

Vsebinski marketing se nanaša na ustvarjanje vsebin, ki jih bodo ljudje želeli prebrati in deliti z drugimi na Twiterju, Google+, LinkedIn-u, Facebooku in ostalih družbenih omrežjih. Prav delitve vsebine na družbenih omrežjih so signali, ki jih Google jemlje zelo resno.

Vsem našim partnerjem pred izvedbo optimizacije predlagamo izvedbo Google oglaševalske kampanje na iskalniku. Na tak način ugotovimo po katerih ključnih besedah so na vaše spletno mesto prišli obiskovalci, ki so potem tudi opravili nek cilj (oddali povpraševanje). Optimizacija spletnih strani po ključnih besedah, ki nimajo komercialne vrednosti namreč ni smotrno.