Možnosti nadgradnje spletne strani

Za lažjo predstavo in pomoč pri načrtovanju spletne strani, so v nadaljevanju predstavljene najpogostejše nadgradnje spletne strani, ki jih lahko dodatno zagotovimo svojim strankam.

Napredni kontaktni obrazci

V primeru, da vam osnovni obrazci ne zadostujejo vam lahko nastavimo napredne kontaktne obrazce. S pomočjo naprednih kontaktnih obrazcev lahko omogočimo naslednje funkcionalnosti:

  • Povezovanje s sistemom za masovno pošiljanje e-pošte

Vašim obiskovalcem omogočimo funkcionalnost prijave na prejemanje novic in nastavimo možnost masovnega pošiljanja e-sporočil vaši bazi prejemnikov.

Več o masovnem pošiljanju e-pošte si lahko preberete v nadaljevanju.

  • Nastavljanje avtomatskih odgovorov ob oddaji sporočila

Nastavimo lahko avtomatski odgovor obiskovalcem, ki so oddali sporočilo preko vaše spletne strani. Tako z potencialnimi strankami takoj vzpostavimo bolj oseben odnos, saj takoj dobijo povratno informacijo o prejetem sporočilu.

  • Dodajanje datotek

Nastavimo lahko možnost, da k oddanem povpraševanju obiskovalci pripnejo poljubno datoteko (npr. CV ob prijavi na delovno mesto).

  • Vključevanje pogojevalne logike (prikaz določenih polj pod določenimi pogoji)

V kolikor vam generično zastavljen obrazec ne zadostuje, vam nastavimo fleksibilno zasnovan obrazec, ki se prilagaja potrebam posameznega uporabnika. Tako nastavimo nevidna polja, ki se prikažejo zgolj v primeru izpolnjenih (vnaprej definiranih) pogojev. S pomočjo dinamično zastavljenih kontaktnih obrazcev pozitivno vplivamo na uporabniško izkušnjo, izboljšujemo stopnjo konverzije obrazca in izboljšujemo ustreznost podatkov, ki jih zbirate.

  • Izvažanje/pošiljanje sporočil v .pdf datoteki

Funkcionalnost omogoča, da se po tem, ko obiskovalec preko spletnega obrazca pošlje sporočilo, avtomatično generira kopija oddanega sporočila (.pdf datoteka), ki se posreduje na določen e-naslov. Funkcionalnost omogoča tudi, da lahko do sporočil dostopamo tudi preko WordPress CMS vmesnika in jih preprosto z 1 klikom prenesemo na računalnik.

  • Povezovanje z oglaševalsko in analitično platformo

Kontaktni obrazec povežemo z analitično platformo, s pomočjo katere lahko ob oddanem povpraševanju pridobimo dodatne podatke kot npr. vir (npr. oglaševalska kampanja), IP naslov ali lokacija uporabnika.

Večjezičnost

Za izvedbo spletnega mesta v več jezikih uporabljamo licenčni modul, ki ne omejuje števila dodatnih jezikov spletnega mesta.

Megameni

Megameni se uporabi v primeru obsežnega spletnega mesta, ko klasični navigacijski meni ne zadostuje. S pomočjo megamenija navigacijo spletnega mesta predstavimo bolj učinkovito. Navigacijo v tem primeru ne predstavljajo samo naslovi in povezave, temveč tudi pripadajoče slike in opisi, ki uporabniku omogočajo večjo preglednost nad vsebino.

Iskalnik po vsebinah

Iskalnik omogoča, da pridobite vpogled v to, kaj obiskovalci iščejo na vašem spletnem mestu. Pridobite lahko vpogled v to, katere vsebine niso dovolj obsežno opisane ali v to katere vsebine obiskovalci iščejo in jih vaše spletno mesto še ne vsebuje.

Priporočamo uporabo prilagojenega Googlovega iskalnika po vsebina. Ta namreč nudi možnost povezovanja z programom Google Analytics. Tako lahko na preprost način dobimo vpogled v iskalne poizvedbe v sklopu vašega spletnega mesta.

Vtičknik za deljenje vsebin na družbenih omrežjih

Na spletnem mestu bodo vdelani tudi gumbi za deljenje, posredovanje in objavljanje vsebin na družbenih omrežjih, ter za sledenje vsebinam vaše strani na teh družbenih omrežjih. Vtičniki za družbena omrežja so imajo zelo dober vpliv na SEO optimizacijo spletnih mest.

Uporabljamo oznake Open graph, meta opise in Twitter card oznake (tage), ki omogočajo, da se vsebina vašega spletnega mesta tudi na družbenih profili prikazuje pravilno. Največkrat se takšne oznake uporabljajo za pravilno prikazovanje naslovov, prikaznih slik, avtorjev, ipd ob avtomatski objavi članka (vsebine) na družbenih omrežjih.

Sinhronizacija objav na družbenih omrežjih

S pomočjo vtičnika nastavimo, da se vaše nove vsebine – novice ali nove strani simultano objavijo na vseh družbenih omrežjih na katerih ste prisotni. S tem prihranite čas, ter z rednim objavljanjem hkrati skrbite tudi za SEO optimizacijo spletne strani.

Omejevalnik vsebin za določene uporabnike

Članska spletna mesta so vedno bolj priljubljen poslovni model na spletu. Ideja je preprosta: za dostop do premium vsebin se morajo uporabniki registrirati ali celo plačati. Nastavimo lahko različne ravni članstva z različnimi omejitvami dostopa.

Vdelava ocen in komentarjev z omrežja Google My Business

Z vdelavo ocen izboljšamo predvsem samozavest vaših obiskovalcev glede kvalitet vaših izdelkov ali storitev. Objava ocen in komentarjev zadovoljnih uporabnikov namreč dokazano izboljša verjetnost, da bo obiskovalec na spletnem mestu opravil nek cilj.

Implementacija newsletter sistema

Trženje prek e-pošte se najpogosteje uporablja za krepitev odnosa s svojimi kupci. Najpogosteje se pri tem načinu trženja uporabljajo e-novice. E-mail marketing pomaga vzpostaviti dialog in dolgoročen odnos z vašimi kupci.

S pomočjo newsletter sistema lahko z vašo ciljno publiko komunicirate hitreje, ceneje in enostavneje. Omogoča vam, da vaše sporočilo hkrati pošiljate velikim številom prejemnikov, brez da se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto.

Nastavili bomo sistem za zajemanje kontaktov in masovno pošiljanje e-pošte. Sistem povežemo z naprednim kontaktnim obrazcem na vaši spletni strani. Glede na vaše potrebe oblikujemo HTML predloge (npr. za pošiljanje novic ali pošiljanje ponudb ), ki je skladen z vašo celostno grafično podobo (CGP).

Uporabljamo sistema:

  • Mailchimp (tuj ponudnik), ki omogoča avtomatizirano pošiljanje sporočil do 2000 kontaktov brez mesečne naročnine.
  • SqualoMail (slovenski ponudnik) – paketi od 30 eur/mesec

MailChimp Newsletter sistem vam omogoča upravljanje z do 2.000 kontakti. S pomočjo sistema lahko pošljete do 2.000 sporočil na enkrat. Zagotavlja vam, da se vaša sporočila ne znajdejo med nezaželenimi sporočili. Omogoča vam, da nastavite načrt (terminski plan), ko želite, da so vaša sporočila dostavljena, segmentirate uporabnike in oblikujete baze uporabnikov,… Funkcionalnost vam omogoča tudi odličen vpogled v statistične podatke. Tako dobite neposredne povratne informacije o uspešnosti vaših sporočil.

Ob implementaciji vam aktiviramo tudi prvo kampanjo, s katero pošljemo ponudbo vašega podjetja 200 podjetjem iz izbrane branže. – preveri PIRS

Kater sistem bomo uporabili je odvisno velikosti vaše baze prejemnikov in pogostosti pošiljanja sporočil.

Spletna trgovina

Spletno mesto lahko hitro razširimo v spletno trgovino s pomočjo platforme Woocommerce, ki se odlično dopolnjuje z WordPress CMS vmesnikom. Več o tem kako poteka izdelava spletnih trgovin si lahko ogledate na povezavi.