Preverite, katere dodatne funkcionalnosti spletnih trgovin so vam na voljo. V nadaljevanju so naštete najpogosteje uporabljene. Potrebujete kaj drugega? Stopite v kontakt z nami in preverite, če lahko pomagamo.

Poročila o uspešnosti spletne trgovine

Pridobite informacije o tem, kako uspešna je vaša spletna trgovina, avtomatsko – na vaš mail. Funkcionalnost omogoča, da prejemate poročila na dnevni, tedenski ali mesečni osnovi.

Registracija s Facebook ali Google profilom

Ko uporabnik prvič obišče vašo spletno trgovino lahko nakup opravi brez da bi se registriral. V primeru, da ta obiskovalec večkrat opravi nakup v vaši spletni trgovini, pa je smiselno, da ustvari svoj profil.

Funkcionalnost omogoča, da se obiskovalci spletne trgovine hitro in enostavno registrirajo na vašem spletnem mestu z uporabo obstoječih profilov na družbenih omrežjih (Facebook, Google, Twitter, LinkedIn, PayPal ali celo Instagram).

Napredni iskalnik izdelkov

Popoln iskalnik za vašo spletno trgovino pomaga vašim strankam hitro najti prave izdelke. Napredni iskalnik omogoča obiskovalcem, da se jim v iskalniku izdelki prikazujejo skupaj z slikami in cenami. Funkcionalnost tudi omogoča, da izdelke iz iskalnika dodajo direktno v košarico.

Filtri omogočajo iskanje po ključni besedi, cenovnem razponu, kategorijah ali oznakah oz. poljubnih atributih vaših izdelkov.

Podpora za večvalutno poslovanje

Funkcionalnost omogoča, da obiskovalci v realnem času poljubno menjajo valuto izdelkov na vaši spletni trgovini.

Checkout polja po meri

Standardno nastavljena in tudi najbolj pogosto uporabljena “check-out” stran vsebuje polja kot so:

  • ime in priimek obiskovalca
  • naziv podjetja
  • e-naslov
  • naslov (ulica, poštna številka, mesto)
  • opombe ob naročilu

V kolikor ob potrditvi naročila od kupca potrebujete še kakšne druge podatke, lahko poljubno nastavimo polja, glede na vaše potrebe.

Plačilo s kartico

Na vaši spletni trgovini lahko omogočimo plačevanje s kreditnimi karticami – popolnoma varno in zanesljivo. Najpogosteje uporabljamo rešitve Stripe, PayPal Express ali PayPal Pro. Naštete rešitve so posebej priljubljene predvsem zaradi dejstva, da ne zahtevajo plačevanja mesečnih naročnin za uporabo.

Seveda lahko uporabimo tudi katerokoli drugo uveljavljeno rešitev, skladno z vašimi potrebami.

Točke zvestobe

Nagradite kupce za nakupe s točkami, ki jih je mogoče pretvoriti v popuste. Funkcionalnost omogoča, da nastavimo koliko točk pridobijo vaši kupci ob nakupih, ter do kakšnega popusta so upravičeni glede na število zbranih točk.

Število točk, ki jih zbirajo vaši kupci lahko določimo za posamezne izdelke ali pa kategorije izdelkov.

Čakalna lista za izdelke, ki niso na zalogi

S funkcionalnostjo lahko ustvarimo čakalni seznam oseb, ki se zanimajo za določen izdelek, ki trenutno ni na voljo v vaši spletni trgovini. Funkcionalnost omogoča, da sistem vaše potencialne kupce avtomatično obvesti, ko je določen izdelek ponovno na zalogi.