Izdelava spletnih trgovin

Izdelava spletnih trgovin poteka s pomočjo najbolj pogosto uporabljene platforme za razvijanje spletne prodaje – WooCommerce.

Enostavno upravljanje, velika možnost nadgradenj in odlična kompatibilnost z WordPress sistemom so razlogi, zaradi katerih na WooCommerce platformi temelji največ spletnih trgovin na svetu.

040 645 255info@optipro.si
izdelava spletnih strani mora temeljiti na načrtovanju

Izdelava spletnih trgovin s pomočjo WooCommerce platforme

Enostavno upravljanje, velika izbira modularnih nadgradenj in odlična kompatibilnost z WordPress CMS vmesnikom so razlogi, zaradi katerih na WooCommerce platformi bazira največ spletnih trgovin na svetu.

Največja prednost WooCommerce spletnih trgovin leži v številnih modulih, s katerimi vašo spletno trgovino nadgradimo v nadvse učinkovit prodajni kanal, ki bo odlično dopolnjeval vaše ostale prodajne aktivnosti. Na voljo je več kot 400 različnih dodatnih uradnih funkcionalnosti, s katerim vam lahko olajšamo vaše delo.

Te številne funkcionalnosti zajemajo plačilne metode, oglaševanje, analitiko in celo računovodsko področje in zagotavljajo, da imamo pripravljeno rešitev za vaše potrebe in zahteve.

Osnovne funkcionalnosti spletne trgovine

Vse spletne trgovine vsebujejo:

  • katalog izdelkov
  • filtri izdelkov
  • povezani izdelki
  • košarica izdelkov
  • stran za oddajo naročila
  • uporabniške strani (moj profil)
  • funkcionalnosti upravljanja s trgovino in naročili
  • možnost uporabe kuponov

Katalog izdelkov

Katalog izdelkov je seznam (elektronski prikaz) vseh izdelkov v vaši spletni trgovini. Modul omogoča, da izdelke razvrščate v posamezne vsebinsko povezane skupine in oddelke.

O vsakem izdelku so na voljo podrobnosti z vsemi pomembnejšimi podatki in specifikacijami izdelka:

  • naziv
  • slika izdelka
  • kratek opis izdelka
  • daljši opis izdelka
  • tehnične in druge specifikacije
  • drugi podatki izdelka v obliki datotek

Filtri izdelkov

Funkcionalnost omogoča, da lahko obiskovalci spletne trgovine filtrirajo izdelke po kategorijah, atributih, oznakah in ceni izdelkov.

Košarica

Košarica je funkcionalnost, ki omogoča obiskovalcem, da izberejo poljubno število izdelkov, jih dodajo v košarico in si tako hitro in enostavno izračunajo ceno, ter se odločijo za nakup. V košarici je mogoče spreminjati količino posameznih izdelkov ali izdelke odstraniti. Košarica vsebuje tudi namensko polje, kjer lahko obiskovalci vnesejo morebitne kode ugodnosti, ki vam omogočajo sledenje vašim marketinškim aktivnosti.

Oddaja naročila

V tem koraku se obiskovalec identificira s svojim uporabniškim imenom in geslom. V kolikor gre za novo stranko, v tej točki kreira svoj profil. WooCommerce funkcionalnost omogoča tudi oddajo naročila brez registracije. V tem primeru obiskovalec zgolj vnese svoje podatke in naročilo odda brez kreiranja profila na vašem spletnem mestu.

WooCommerce omogoča tudi možnost identifikacije oz. kreiranja profila na vašem spletnem mestu s pomočjo družbenih omrežij (Facebook, Google, LinkedIn,…).

Več o tem si lahko preberete med dodatnimi funkcionalnostmi.

Po uspešno oddanem naročilu lahko obiskovalec status oddanega naročila spremlja v “mojem računu”. V primeru, da je naročilo oddal kot neregistriran uporabnik mu ta funkcionalnost ni na voljo.

Moj račun (moj profil)

Po registraciji je uporabniku so na voljo strani “moj račun”, njegove osebne strani, kjer lahko ureja:

  • svoje osebne podatke: naziv, e-pošta, podatki o podjetju
  • spreminja ali dodaja naslove za dostavo
  • spreminja svoje geslo za dostop do uporabniških strani
  • spremlja statuse svojih naročil

Upravljanje z spletno trgovino in naročili

Funkcionalnost omogoča upravljanje s trgovino v uredniških straneh in vključuje:

  • spremljanje statusov naročil
  • spreminjanje predlog sporočil, ki se pošiljajo kupcem ob določenih dogodkih
  • nastavljanje možnosti in cen poštnin
  • nastavitev možnosti plačil

V uredniškem sistemu lahko upravljalec trgovine v celoti upravlja z vsemi naročili in spremlja statuse naročil.

Uporaba kuponov

WooCommerce vam omogoča tudi aktivacijo kuponov, s katerimi lahko kupcem omogočimo dodatne ugodnosti. Kuponi so med drugim tudi idealna priložnost za sledenje uspešnosti vaših marketinških aktivnosti (tako online, kot offline). Odlično se obnesejo tudi v kombinaciji z remarketing oglaševanjem (ponovnim trženjem). Več o re-marketingu si lahko preberete tukaj.

Uporaba kuponov vam omogoča, da:

  • določite procentualni popust na posamezni izdelek ali celoten nakup
  • določite absolutno vrednost popusta (točno določen znesek) na posamezen izdelek ali celoten nakup
  • omogočite brezplačno dostavo
  • določite najnižji znesek v košarici, ki še omogoča uporabo kupona
  • omogočite oz. onemogočite možnost uporabe večjega števila kuponov
  • omejite možnost uporabe kuponov na izdelke, ki so že v akciji
  • omejite uporabo kuponov na določene izdelke ali kategorije izdelkov
  • določite kolikokrat lahko določen uporabnik uporabi en kupon

Izdelava spletnih trgovin s pomočjo sistema Woocommerce nam olajša delo. V kolikor vam osnovne funkcionalnosti ne zadostujejo, preverite še najbolj pogosto uporabljene nadgradnje spletne trgovine.

Kako lahko pomagamo?

S pomočjo kontaktnega obrazca nam predstavite vaše želje, mi pa se bomo v najkrajšem možnem času obrnili na vas.

[]
1 Step 1
Imevnesite ime
Telefonyour full name
phone
Vaše sporočiloopišite vaše želje
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right