Google oglaševanje je lahko izjemno učinkovit način za pridobivanje novih kupcev za katerokoli podjetje… v kolikor je spletna oglaševalska kampanja pravilno zastavljena. Ključ vsake uspešne spletne oglaševalske kampanje se skriva v tem, da so vaši oglasi prikazani pravim ljudem – ob pravem času na pravem mestu.
Vsako tretje iskanje na Googlu se zgodi z namenom pridobivanja informacij o lokalnih podjetjih in njihovih storitvah. To je ogromna priložnost za vse lastnike podjetij, ki se zavedajo pomembnosti oglaševanja. Oglaševanje na Googlu vam ponuja dve možnosti: oglaševanje na iskalniku ali oglaševanje v prikaznem omrežju (slikovni oglasi).
Za prikaz oglasa plačate le, če nekdo klikne vaš oglas in obišče vašo spletno stran. V praksi to izgleda kot, da bi za oglas plačali le takrat, ko bi oseba odprla časopis na tretji strani, videla vaš oglas in vas poklicala. Google oglaševanje omogoča tudi oglaševanje po ogledu oglasa (več o tem si preberite pri Google slikovnih oglasih).
Zakaj preizkusiti Google AdWords?
- Google Adwords oglaševanje je trenutno najugodnejše oglaševanje na spletu
- Plačate le takrat, ko nekdo klikne na vaš oglas
- Oglaševanje je dobičkonosno že pri manjših vložkih
- Omogoča natančno sledenje rezultatom
- Popoln nadzor nad stroški
Google oglaševanje na iskalniku – oglaševanje na klik je zelo učinkovit in ugoden pristop k spletnemu oglaševanju. Oglaševanje na klik vam lahko tako rekoč v trenutku prinese promet na vašo spletno stran.
Sistem je v osnovi preprost. Določite dovolj visoko znesek za klik, da bo vaš oglas postavljen na enega izmed prvih pozicij na iskalniku, s čimer vaši oglaševalski kampanji zagotovite dobro izhodišče. Če posamezniki iščejo po ključnih besedah po katerih oglašujete in je vaša oglaševalska kampanja dobro organizirana, vaši oglasi pa zanimivi, lahko pričakujete nove obiskovalce v trenutku, ko bo vaš oglas aktiviran.
PPC oglaševanje zna biti v določenih primerih neverjetna kupčija. V nekaterih panogah, v katerih konkurenca še ni visoka lahko na primer za klik na vaš oglas plačate zgolj nekaj centov! V tem primeru je PPC model promocije odlična priložnost za vaše podjetje, saj lahko pridete do velikega števila obiskovalcev in potencialnih kupcev za zgolj delček vašega običajnega oglaševalskega proračuna.
Oglaševanje na prikaznem omrežju je spletni ekvivalent tradicionalnemu oglaševanju v tiskanih medijih, vendar z vsemi prednostmi, ki vam jih nudi spletno oglaševanje.
Oglasi na Google prikaznem omrežju (slikovni oglasi):
- pritegnejo več pozornosti
- nudijo možnosti dinamične predstavitve (animacije)
- izboljšujejo prepoznavnost vašega podjetja (branding)
- vam nudijo možnost, da dosežete kar 80% uporabnikov spleta!
Vse več podjetij se v želji po novih kupcih obrača na splet. V kolikor je področje spletnega oglaševanja za vas še neznanka, si verjetno težko predstavljate koliko investirati v ta način oglaševanja. Ravno s tem namenom smo za vas pripravili kratek vodnik, ki vam bo vsaj v osnovi pokazal, kako določiti vaš oglaševalski proračun.
Naj vam za začetek predstavimo osnovna pojma, s katerimi se boste pogosto srečevali pri spletnem oglaševanju.