Google oglaševanje je lahko izjemno učinkovit način za pridobivanje novih kupcev za katerokoli podjetje… v kolikor je spletna oglaševalska kampanja pravilno zastavljena. Ključ vsake uspešne spletne oglaševalske kampanje se skriva v tem, da so vaši oglasi prikazani pravim ljudem – ob pravem času na pravem mestu.

google oglaševanje na iskalniku - primer

Google oglaševanje omogoča, da oglašujete le ljudem, ki so v fazi pridobivanja informacij o izdelkih ali storitvah, kot so vaši. Omogoča, da natančno določimo, kdo bo videl vaš oglas.

Vsako tretje iskanje na Googlu se zgodi z namenom pridobivanja informacij o lokalnih podjetjih in njihovih storitvah. To je ogromna priložnost za vse lastnike podjetij, ki se zavedajo pomembnosti oglaševanja. Oglaševanje na Googlu vam ponuja dve možnosti: oglaševanje na iskalniku ali oglaševanje v prikaznem omrežju (slikovni oglasi).

Oglaševanje na Googlu deluje po sistemu oglaševanje na klik

Za prikaz oglasa plačate le, če nekdo klikne vaš oglas in obišče vašo spletno stran. V praksi to izgleda kot, da bi za oglas plačali le takrat, ko bi oseba odprla časopis na tretji strani, videla vaš oglas in vas poklicala. Google oglaševanje omogoča tudi oglaševanje po ogledu oglasa (več o tem si preberite pri Google slikovnih oglasih).

Google oglaševanje nudi možnost natančnega ciljanja vaših potencialnih kupcev. S pomočjo izbora pravih ključnih besed vaša oglaševalska kampanja postane dobičkonosna že pri najmanjših vložkih.

Zakaj preizkusiti Google AdWords?

  • Google Adwords oglaševanje je trenutno najugodnejše oglaševanje na spletu
  • Plačate le takrat, ko nekdo klikne na vaš oglas
  • Oglaševanje je dobičkonosno že pri manjših vložkih
  • Omogoča natančno sledenje rezultatom
  • Popoln nadzor nad stroški

Kako deluje Google oglaševanje na iskalniku?

Google oglaševanje na iskalniku – oglaševanje na klik je zelo učinkovit in ugoden pristop k spletnemu oglaševanju. Oglaševanje na klik vam lahko tako rekoč v trenutku prinese promet na vašo spletno stran.

Sistem je v osnovi preprost. Določite dovolj visoko znesek za klik, da bo vaš oglas postavljen na enega izmed prvih pozicij na iskalniku, s čimer vaši oglaševalski kampanji zagotovite dobro izhodišče. Če posamezniki iščejo po ključnih besedah po katerih oglašujete in je vaša oglaševalska kampanja dobro organizirana, vaši oglasi pa zanimivi, lahko pričakujete nove obiskovalce v trenutku, ko bo vaš oglas aktiviran.

Med tem, ko se lahko postopek optimizacije spletne strani vleče tedne ali mesece in se med tem nakupne navade ciljnega občinstva že spremenijo, se lahko vaša oglaševalska kampanja na klik spreminjajočemu se trgu prilagodi v roku nekaj minut ali največ ur.

PPC oglaševanje zna biti v določenih primerih neverjetna kupčija. V nekaterih panogah, v katerih konkurenca še ni visoka lahko na primer za klik na vaš oglas plačate zgolj nekaj centov! V tem primeru je PPC model promocije odlična priložnost za vaše podjetje, saj lahko pridete do velikega števila obiskovalcev in potencialnih kupcev za zgolj delček vašega običajnega oglaševalskega proračuna.

Zakaj uporabiti tudi Google prikazno omrežje?

Oglaševanje na prikaznem omrežju je spletni ekvivalent tradicionalnemu oglaševanju v tiskanih medijih, vendar z vsemi prednostmi, ki vam jih nudi spletno oglaševanje.

Oglasi na Google prikaznem omrežju (slikovni oglasi):

  • pritegnejo več pozornosti
  • nudijo možnosti dinamične predstavitve (animacije)
  • izboljšujejo prepoznavnost vašega podjetja (branding)
  • vam nudijo možnost, da dosežete kar 80% uporabnikov spleta!

Google prikazno omrežje ponuja širok nabor različnih velikosti oglasov. Pri zasnovi teh oglasov je potrebno zadostiti tehničnim zahtevam kot tudi pravilom oblikovanja vsebine teh oglasov. V sklopu oglaševalske akcije vam nudimo tudi izdelavo statičnih ali dinamičnih pasic, ki bodo izpolnjevale vse kriterije.

Kako določiti proračun za oglaševanje na Googlu

Vse več podjetij se v želji po novih kupcih obrača na splet. V kolikor je področje spletnega oglaševanja za vas še neznanka, si verjetno težko predstavljate koliko investirati v ta način oglaševanja. Ravno s tem namenom smo za vas pripravili kratek vodnik, ki vam bo vsaj v osnovi pokazal, kako določiti vaš oglaševalski proračun.

Naj vam za začetek predstavimo osnovna pojma, s katerimi se boste pogosto srečevali pri spletnem oglaševanju.

Stopnja konverzije spletne strani

Stopnja konverzije vaše spletne strani predstavlja odstotek obiskovalcev vaše spletne strani, ki izvedejo neko »akcijo« (prijava na novice, povpraševanje, nakup), ki predstavlja vrednost za vaše podjetje.

Za primer predvidevajmo, da vsak deseti obiskovalec na vaši strani izpolni obrazec za povpraševanje. Stopnja konverzije vaše spletne strani bi bila v tem primeru 10%. Naj vas takoj opozorimo, da v realnosti stopnje konverzije niso nujno tako visoke. V največji meri je ta odstotek odvisen od panoge v kateri se nahajate.

Stopnja pretvarjanja prodajnih kontaktov v kupce

Stopnja pretvarjanja prodajnih kontaktov v kupcev predstavlja odstotek povpraševanj, katere pretvorite v nova naročila. Predpostavimo, da vaša ekipa vsako deseto povpraševanje pretvori v nakupno odločitev. To pomeni, da je vaša stopnja pretvarjanja povpraševanj v kupce 10%. Pri izračunu za vaše podjetje to številko smiselno prilagodite vašemu trgu.

Kako poteka izračun?

Predpostavimo, da vaše podjetje izdeluje PVC okna. Ker delujete v zelo konkurenčni panogi vas klik na vaš oglas stane 1€.

Cena in vse vrednosti v izračunu so prilagojene z namenom preprostejšega izračuna in ne odraža nujno dejanskega stanja na trgu.

Strošek na obiskovalca (povprečni CPC): 1€

Predpostavimo, da je konverzija vaše spletne strani 10%.

1 povpraševanje / 10 obiskovalcev = 10% stopnja konverzije

Ker plačujete po kliku (obiskovalcu), je vaš strošek na povpraševanje 10€

1€ za klik x 10 obiskovalcev = 10€ na povpraševanje

Predpostavimo, da zmore vaš tržnik odgovoriti na 30 povpraševanj na mesec. Višina vašega priporočenega mesečnega oglaševalskega proračuna je tako ocenjena na 300€.

Sedaj, ko smo določili vaš oglaševalski proračun pa izračunamo, koliko povpraševanj spremenite v nakupno odločitev.

30 povpraševanj x 10% stopnja pretvarjanja v kupce = 3 kupci

Na koncu izračunamo prihodke vaše oglaševalske akcije. Predpostavimo, da je povprečna vrednost naročila za PVC okna 1.500,00€ (v realnosti je ta vrednost verjetno bistveno višja).

3 kupci x 1.500,00€ = 4.500€

Bi se v tem primeru odločili za oglaševalsko akcijo na spletu? V izračun vstavite vrednosti, ki so značilne za vašo panogo in presodite, če se vam splača investirati v Google oglaševanje. Prepričani smo, da se vam tovrstno oglaševanje lahko obrestuje. Kaj pa menite vi?

Z veseljem bi se o tej priložnosti pogovorili z vami. Stopite v kontakt z nami.