Preverite katere dodatne možnosti spletnih strani so vam nudimo pri razvoju vašega spletnega mesta. Iščete kaj drugega? Kontaktirajte nas in preverite, če vam lahko pomagamo.

Izdelava in upravljanje profilov na družbenih omrežjih

Nudimo vam tudi možnost izdelave profilov na vseh najbolj priljubljenih družbenih omrežjih. Vaša prisotnost na družbenih omrežjih in redno objavljanje ima pozitivne učinke na optimizacijo spletne strani – uvrstitev vašega spletnega mesta v iskalnikih.

V vašem imenu upravljamo z družbenimi omrežji kot so npr. Facebook, Twitter, Instagram, Google+, LinkedIn, ipd. Družbena omrežja so močno marketinško orodje, če se ga uporablja na pravi način.

Upravljanje z družbenimi omrežji vključuje:

  • Vzpostavitev profilov na izbranih družbenih omrežjih
  • Uredniški načrt za načrtovanje mesečnih objav
  • Oblikovanje grafičnih elementov
  • Priprava strategije objav in ciljev za 3 mesece
  • Pomoč pri pripravi in urejanja objav
  • Priprava, nastavitev in izvajanje oglaševanja in promoviranih objav.

Oblikovanje vsebin SEO

Pisanje vsebin

Je vaša ekipa premalo številčna, neizkušena ali pa preprosto nihče nima dovolj časa, da bi lahko pripravil besedila za vaše novo spletno mesto? V tem primeru lahko za pripravo vsebin poskrbimo mi. Pisanja vsebin se lahko lotimo samostojno ali s pomočjo posredovanega gradiva (npr. kataloga). Za vas napišemo privlačna in prodajno usmerjena besedila. Besedila nato prilagodimo v obliko za splet, poudarimo ključne besede in podobno.

Vsa besedila (zbirnik vsebin) vam v tem primeru posredujemo v vpogled. Ustreznost besedil morate pred objavo potrditi.

Preoblikovanje vsebin

Imate občutek (ali potrditve analiz), da besedila na vašem spletnem mestu ne prinašajo rezultatov oz. ne povzamejo bistva vašega podjetja, izdelkov ali storitev? Morda želite vsebino narediti bolj privlačno za svoje obiskovalce ali pa ste preprosto nezadovoljni s pozicijami, ki jih vaša spletna mesta dosegajo na iskalniku?

Vaša že pripravljena besedila lahko preuredimo tako, da bodo napisana v skladu z smernicami SEO za pisanje vsebin, bolj zanimiva in prodajno usmerjena.

Pisanje SEO podpornih člankov

Ste poskrbeli za potrebno “on-site” optimizacijo spletne strani, vaša spletna stran pa se po posameznih ključnih besedah še vedno ne uvršča dovolj visoko? Dodatno izboljšanje rezultatov lahko zagotovimo s pisanjem podpornih vsebin – SEO člankov, ki so napisani z namenom, da pomagajo posamezno podstran z določeno ključno besedo postaviti višje na iskalniku.

Glavna razlika med SEO podpornim člankom in spletno vsebino je ta, da SEO podporni članek ne poskuša rešiti problema ali na kakršenkoli način pomagati. Takšen članek ni prodajno usmerjen, temveč je zgolj informativne narave. Napisan je z namenom, da se ustvari povezava na podstran (za katero želimo, da se v iskalnikih pojavi višje).

Spletna analitika

Vaše spletno mesto povežemo z analitično platformo Google Analytics. S pomočjo spletne analitike pridobimo vpogled v dogajanje na vašem spletnem mestu.

Napredna spletna analitika vam omogoča preprosto merjenje in razumevanje dejavnosti na vašem spletnem mestu. Pridobite podatek koliko obiskovalcev je na vašem spletnem mestu, kaj si ogledujejo, kako se premikajo po vašem spletišču, …

dodatne možnosti spletnih straniZ dostopom do podatkov boste lahko ugotovili, ali je nova vsebina na vašem spletnem mestu dobro napisana in ali vaše promocijske aktivnosti učinkovito usmerjajo promet na vaše spletno mesto. Vsi tej in še več podatkov vam bodo dostopni preko implementiranega CMS sistema za urejanje vsebin.

Več o prednostih uporabe spletne analitike, si preberite na povezavi TUKAJ.

Optimiziranje uporabniške izkušnje & stopnje konverzij

Vaše spletno mesto povežemo z orodjem Google Optimize. Google Optimize je plaftforma, ki nam omogoča testiranje različnih vsebin ali postavitev elementov na spletnem mestu.

S pomočjo tega orodja, dobimo odgovore na vprašanja:

  • Ali je nov dizajn spletnega mesta (postavitev elementov) boljši od prejšnjega? Za koliko?
  • Kater poziv k dejanju (“Call to Action” – CTA) prinaša najboljše rezultate?
  • Je bolje uporabiti sliko ali video posnetek na vstopni strani?
  • Je bolje, če imamo vso vsebino na eni strani, ali bolje, če jo razdelimo na več _(pod)strani?
  • Itd.

Uporaba orodja Google Optimize

Najpomembnejši cilj uporabe orodja Google Optimize je izboljševanje stopnje konverzije na spletnem mestu.

Za primer predpostavimo, da vašo spletno stran mesečno obišče 1000 potencialnih strank. Pri 2% povprečni stopnji konverzije preko spletne strani mesečno dobite 20 povpraševanj. Predpostavimo še, da nam uspe s pomočjo orodja Google Optimize dvigniti stopnjo konverzije za 1%.

V praksi to pomeni, da boste namesto 20 povpraševanj vsak mesec preko spleta prejeli 30 povpraševanj, brez da bi povečali vaš oglaševalski proračun.

Vaš zanima, kako učinkovita je vaša trenutna spletna stran?

Nudimo vam brezplačno analizo spletnega mesta na podlagi katerega ter vam svetujemo glede možnih izboljšav, ki bi izboljšale vaše spletno prisotnost. Preberite si več o tem:

Prevajanje vsebin

Zagotovimo vam profesionalne prevode vsebin v angleški, nemški in italijanski jezik. Za ostale jezike vam lahko najdemo ugodnega zunanjega izvajalca.

Gostovanje spletnega mesta

V primeru, da še nimate zakupljenega gostovanja lahko vaše spletno mesto gostuje na naših strežnikih. Zavedamo se pomembnosti vpliva hitrosti delovanja strežnikov na hitrost delovanja vašega spletnega mesta. Zato uporabljamo zgolj najhitrejše in najboljše strežniške rešitve.