Najbolj pogosti in pomembni cilji spletne strani so:

  • Skomunicirati vrednote in sporočilo blagovne znamke / podjetja
  • Omogočiti enostaven dostop do podatkov podjetja ali storitev. Spletno mesto mora odgovoriti na vprašanje s čim se vaše podjetje ukvarja in kako lahko stopim v kontakt z nekom, da dobim več informacij.
  • Predstaviti poslovni model in vrednote podjetja.
  • Odgovoriti mora na vprašanje: kaj lahko to podjetje stori zame? in “Kako podjetje reši moj problem”?
  • Spodbujanje in vodenje ključnih skupin uporabnikov do vnaprej določenega cilja (npr. oddaja povpraševanja), vsebine ali funkcionalnosti spletnega mesta.
  • Ustvarjanje zanimanja za določen izdelek ali dogodek – predstavitev jasne vrednosti določenega produkta za uporabnika
  • Izboljšati prepoznavnost in ugleda podjetja

Opredelitev vizije, poslanstva in vrednot

Spletno mesto mora kratko, jedrnato predvsem pa ob prvi priložnosti skomunicirati ključno obljubo oz. zaobljubo vašega podjetja potencialnemu kupcu.

Zaobljuba opredeli konkurenčno prednost oz. opredeljeno poslanstvo vašega podjetja, ki:

  • razloži kako vaš produkt ali storitev reši njegov problem,
  • opredeli specifične prednosti vašega produkta ali storitve,
  • razloži zakaj naj bi posameznik produkt kupil pri vas in ne pri vaši konkurenci.

Zaobljuba je prva stvar, kar morajo obiskovalci videti na vaši vstopni strani. Vidna pa je lahko tudi na ostalih pristajalnih straneh spletnega mesta. Ne uporablja se zgolj zaradi estetskih razlogov, ampak z namenom zagotavljanja dolgoročnega zadržanja vrednosti kupca.

Identificiranje ključnih kupcev

Opišite potencialne kupce. Kako izgledajo? Kaj hočejo? Kakšne probleme imajo? Predstavljajte si njihove unikatne karakteristike in potrebe ter kako jih lahko vaše storitve ali produkti rešijo.

Določitev marketinških ciljev

Za večino podjetij je zadovoljiv cilj registracija obiskovalca na spletni strani, pridobljen e-poštni naslov posameznika ali oddano povpraševanje na spletni strani. Na drugi strani pa je zadovoljiv cilj večine spletnih trgovin prodan izdelek.

Dobro zasnovana spletna stran bo obiskovalce spletnega mesta takoj pritegnila do prvega koraka za dosego tega cilja.

Na splošno lahko večino ciljev razčlenimo po naslednjih korakih:

  1. Pojavi se visoko na iskalniku (organsko ali s pomočjo spletnega oglaševanja.
  2. Pridobite uporabnika na vašo spletno stran.
  3. Ko pride na vašo spletno stran ga pripravite do tega, da izpolni vaš cilj (npr. oddano povpraševanje).
  4. Odgovorite na povpraševanje ali po potrebi pokličete potencialnega kupca, da zagotovite prodajo izdelka ali storitve.

Najbolj učinkovit način, da obiskovalca prepričamo k izpolnitvi cilja je, da mu v zameno ponudimo nekaj brezplačnega: posvetovanje, priročnik ali npr. brezplačen webinar.