Brezplačna izdelava spletne strani je nekaj, do česar lahko pride vsako podjetje. Se sliši predobro, da bi bilo res? Kaj pa je še danes brezplačno? Nadaljujte z branjem. V kratkem vam bo vse jasno.

Brezplačna izdelava spletne strani

Brezplačna spletna stran - mit ali resničnost?

Brezplačna izdelava spletnih strani se največkrat povezuje z spletnimi orodji kot so Simplesite, Wix, Weebly ali celo Google sites. Takšna spletna orodja od vas ne zahtevajo popolnoma nobenega programerskega ali tehničnega znanja. V pred-pripravljene predloge spletnih strani vnesete svojo vsebino in ste pripravljeni.

Takšna orodja največkrat ne potrebujejo registracije domene in gostovanja. Uporabo takšnih orodij bi vam odsvetoval. Brezplačna spletna stran, postavljena na takšnih orodjih se poleg neprofesionalnega videza tudi slabo uvršča med zadetki na iskalnikih. Vsaka ura, ki jo boste vložili v izdelavo takšne spletne strani bo vržena stran.

Kaj pa, če vam povem, da lahko brezplačno pridete tudi do profesionalne, moderne in funkcionalne spletne strani, pri kateri ne bo potrebno sklepati kompromisov?

To mora biti šala - brezplačna izdelava spletne strani, profesionalnega videza, brez kompromisov?

Ste še vedno skeptični? Vaš skepticizem je znak, da vam zdrava kmečka pamet ne pusti, da bi verjeli, da vam je nekdo pripravljen v današnjih časih izdelavo spletne strani ponuditi brezplačno. Kdo pa danes še ponuja izdelek ali storitev vrhunske kvalitete zastonj? Nihče, tudi naše podjetje ne. Zmedeni? Naj vam razložim – v kratkem vam bo vse jasno…

Res je, ne moremo vam ponuditi brezplačne izdelave profesionalne spletne strani. Lahko pa vam ponudimo naslednjo najboljšo možno alternativo – spletno stran, ki se bo poplačala sama!

Kako do brezplačne spletne strani?

V nadaljevanju predstavljam resnični primer naše stranke, ki potrjuje vse kar sem vam napisal do sedaj.

Pred kratkim smo za stranko iz Ljubljane naredili spletno stran. Naša stranka je terapevtka, ki se ukvarja z Bownovo terapijo in refleksno masažo stopal. Poudariti moram, da je bila to njena prva spletna stran. S svojo dejavnostjo je takrat šele začela in ni uporabljala drugih načinov promocije.

V skladu z našo ponudbo, vsem novim strankam po zaključku izdelave spletne strani uredimo tudi brezplačno Google oglaševanje v višini 80€. Več o Google oglaševanju in promocijski ponudbi oglaševanja, ki ga nudimo novi strankam si lahko preberete tukaj:

Za lažjo predstavo vam na kratko predstavljam ključne številke oglaševalske kampanje:

  • proračun: 80€ (uporaba promocijskega kupona)
  • trajanje oglaševalske akcije: 8 dni
  • povprečna cena za klik (CPC): 0,27€
  • Število prejetih klikov (novih obiskovalcev): 295
  • Število novih strank: 7

Kako je torej naša strankah v osmih dneh prišla do brezplačne spletne strani?

S pomočjo promocijskega oglaševanja, ki ga ponudimo vsem novim partnerjem, je prišla do sedmih novih strank. Njene stranke so ljudje z raznimi bolečinami, ki na terapijo pridejo več kot enkrat. V povprečju, se vsaka nova stranka na terapije vrne vsaj trikrat.

Naredimo preprost izračun.

S pomočjo promocije, je v vsega osmih dneh prišla do sedmih novih strank, ki so se na terapijo vrnili vsaj trikrat. To pomeni, da je s pomočjo spletnega oglaševanja izvedla 21 terapij, po ceni 40€/terapijo.

40€ x 21 terapij = 840€

Povprečna stopnja konverzije na spletu znaša med 1-3%. Če je stopnja konverzije manjša od 1%, potem to pomeni, da je nekaj narobe z vašo spletno stranjo. Če je stopnja konverzije višja od 3%, potem se lahko lepo zahvalite vašemu izdelovalcu, saj je svoje delo opravil nadpovprečno.

Da dobimo stopnjo konverzije, delimo število novih strank z številom vseh obiskovalcev. V našem primeru torej stopnja konverzije znaša 2,4%

Kaj pa RVC in donosnost oglaševalske naložbe?

V tem primeru, smo uporabili bon za google oglaševanje tako, da je bila izvedena promocija brezplačna. Za lažji izračun predpostavimo, da bi znesek 80€ morala plačati.

RVC oglaševanja = prihodki – oglaševalski proračun = 760€

Donosnost oglaševalske naložbe = RVC oglaševanja / oglaševalski proračun = 9,5

Donosnost oglaševalske naložbe nam pove, kako koristno smo porabili oglaševalski proračun. V našem primeru, je naši stranki vsak € vložen v spletno oglaševanje prinesel 9,5€ dobička. Dobro, kaj ne? Lahko rečemo, da je to še precej bolje, kot pa le brezplačna izdelava spletne strani?

Bi radi izvedeli več o spletnem oglaševanju? To lahko storite na tej povezavi:
http://www.optipro.si/spletno-oglasevanje/